Pracuj spokojniej, osiągaj więcej – nowa książka Wydawnictwa LEI Polska

Spokojna praca, przynosząca duży efekt to marzenie wielu osób. Tym bardziej kusi nas obietnica zapisana na okładce książki, która właśnie pojawiła się na rynku wydawniczym.

Wydawnictwo Lean Enterprise Institute Polska pozytywnie zaskakuje nas, publikując książkę na temat spokojnej pracy … w niespokojnym czasie. Pozycja jest dostępna na portalu leanbooks.pl. Czy warto po nią sięgnąć?

Oto opis pozycji ze strony leanbooks.pl

Była dyrektor regionalna odkrywa tajemnicę sukcesu sieci Starbucks. W osobistej opowieści wyjaśnia, jak system ciągłego doskonalenia pozwolił uspokoić pracę i ożywił sprzedaż w czasie kryzysu. Zadowolenie klientów wzrosło o ponad 24%, produktywność o ponad 32%, przy czym rotacja pracowników na kluczowych stanowiskach na pierwszej linii w ciągu pierwszych 90 dni spadła o 44%.

Transformacja operacji na pierwszej linii w sieci detalicznej wielkości Starbucks to historia sama w sobie. Ta książka sięga głębiej. Autorka opowiada w niej, jak zastosowanie Lean Management pomogło uporać się z ogromnymi wahaniami popytu w tysiącach kawiarni oraz wprowadzić stabilizację i równowagę w miejsce chaosu. Dzięki temu pracownicy mogli pracować spokojniej, eliminując zbędny stres ze środowiska pracy. Okazało się to szczególnie cenne, gdy musieli stawić czoła tragicznym wydarzeniom, których nie byli w stanie przewidzieć.

Dzięki lekturze niniejszej książki dowiesz się:

  • Jak liderzy sieci Starbucks wdrożyli elastyczny system operacyjny, który umożliwił dostosowanie pracy do aktualnych wymagań popytu.
  • W jaki sposób menedżerowie obserwowali i mapowali procesy oraz rozbijali poszczególne zadania na pojedyncze kroki.
  • W jaki sposób dane z kas fiskalnych połączono z poszczególnymi elementami pracy, co pozwoliło stworzyć standardowe „taktyki” umożliwiające sprawne reagowanie na wzrosty popytu.
  • W jaki sposób standaryzacja zadań i cykliczność pracy poprawiły produktywność, zmniejszyły rotację i zwiększyły zadowolenie klientów.
  • Jak system Lean pomógł sieci walczyć z trudnościami podczas kryzysu finansowego.
  • Jak uspokojenie pracy umożliwiło planowanie urlopów i pozwoliło uniknąć pilnych telefonów podczas wakacji.
  • Jak wdrażać i rozpowszechniać system ciągłego doskonalenia zarówno w jednym miejscu, jak i w całej organizacji.

Karen Gaudet – przez ponad 30 lat była menedżerem zajmującym się zarządzaniem, szkoleniem i coachingiem pracowników i kadry kierowniczej, zwłaszcza w szybko rozwijających się organizacjach. Obecnie jako członek zespołu Lean Enterprise Institute w USA Karen kieruje działaniami edukacyjnymi Instytutu.

„Doskonała lektura dla wszystkich, którzy myślą o tym, w jaki sposób usprawnić swoją organizację i spowodować, że praca staje się przyjemna i daje wiele satysfakcji!”

Mateusz Sielecki
Prezydent Starbucks na Centralną EuropęCechy

Ilość stron160
Okładkamiękka ze skrzydłami
Format15 x 23 cm
Rok wydania2020
Językpolski
ISBN978-83-951166-8-1
Przeczytaj fragment

Jak to wygląda w „realu”? Proszę bardzo: oto zdjęcia zakupionego egzemplarza.

Staranne wydanie, elegancko zabezpieczona okładka to znaki rozpoznawcze książek spod znaku Wydawnictwa LEI Polska. Polecam ją wszystkim osobom zajmującym kierownicze stanowiska, którym zależy na zadowoleniu pracowników i dużej efektywności zespołów. Polecam również pracownikom, którzy chcą lepiej zadbać o siebie w pandemii koronawirusa: zdrowie psychiczne wpływa również na zdrowie fizyczne.

Warto nadmienić, że kopia książki jest prezentem dla czytelników bloga Lean Po Polsku. Pojawi się ona w niedzielę na Facebooku do dyspozycji osób zainteresowanych Lean Management i rozwojem osobistym w konkursie.

Udostępnienie