Usprawnianie przepływu w usługach. One piece flow w Lean Office – Zbigniew Kowalski, cLean Support

Lean w fabryce? No problem! A co z biurem? Zapraszam do wysłuchania ciekawej rozmowy ze Zbigniewem Kowalskim, ekspertem Lean Office.

Zapraszamy do świata procesów usługowych – wraz ze znamienitym ekspertem Lean Management – Zbigniewem Kowalskim. Usprawnienie przepływu to jedno z podstawowych zadań podejścia Lean w przemyśle. A jak to wygląda w usługach? Z nagrania dowiesz się: – czy podejście Lean sprawdza się w usługach? – jak skonstruowane są procesy usługowe – czy „procesu usługowego rzeczywiście nie widać?” – poznasz przykładowy proces i zobaczysz gdzie czai się muda, – dowiesz się jak zacząć optymalizację procesu, – usłyszysz dyskusję na temat użycia SMED i innych narzędzi Lean Management, – czy przepływ jednej sztuki dla Lean Office to mrzonka czy rzeczywistość.


Udostępnienie